För min vän Emilia.♥

Jag saknar dig. ♥

Eftersom Emilia är utomlands en tid nu, så har jag själv valt att gästblogga lite här (jag orkar inte uppdatera min egen blogg helt enkelt.)
Emilia är min bästa vän & har varit det en lång tid nu & så kommer det fortsätta.
Jag saknar henne rätt så askalasmycket nu & tycker att hon ska komma hem satt vi kan kolla vänner tillsammans (favoritserie hejhej).
Vi har också en ganska stark kärlek till Ben & Jerry glass, men vem har inte det?;)
Emilia är den tjejen jag kan dela allt med & känner mig riktigt trygg med.
Jag vet att hon är en sån där äkta vän, ni vet en som man har sina riktiga minnen med?
Dom som man vill bevara länge? Tänds det några lampor?
En sådan vän är hon i alla fall.
Idag saknar jag Emilia lite extra mycket eftersom söndagar brukar vara "vår dag", rättare sagt den dag vi båda oftast är lediga & hinner träffas.
Annars är det oftast så att Emilia jobbar & när inte hon jobbar så tränar jag & viseversa!
Men vi vet ändå att vi har varandra så pass nära som ett telefonsamtal eller sms bort & det är det jag tror är viktigast, att man har varandra.
För jag lovar att om jag ringer Emilia klockan 3 på natten så vet jag att hon svarar & finns där.
Det är det som jag älskar med henne, att hon finns där när jag som mest behöver henne.
Då är man guld värd, & Emilia jag vet att du kommer att läsa detta, du ska veta att det är det du är, guld värd.
Jag älskar dig Emilia. 
Jag älskar dig så jävla mycket min vän.
Kom hem nu. 
Lämna mig aldrig.
/ Din Jenna.




Jag älskar bilden, den är liksom grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0