complicaded

varför är vissa människor så svåra att förstå sig på?
ena sekunden så betyder man allt och andra är man en irriterade mygga som surrar runt huvudet på en.
jag vet inte vad jag ska göra, jag försöker förklara hur fantastiskt bra denna människa är och hur otroligt mycket jag tycker om henne och jag vet att hon tycker om mig med men hon verkar inte veta hur hon ska säga det. eller något?

och jag vet att hon inte har haft det så lätt alltid och det kanske är det som gör att det blir så svårt? jag vill bara att hon ska förstå, att hon ska känna sig underbar och älskad. men jag vet inte om hon gör det. hon är en av de mest självkritiska människor jag någonsin träffat! men nu börjar jag förstå hur hon fungerar. och även om det ofta inte känns så, så tror jag att jag är en av de bättre vännerna hon har. 

jag vill att hon ska fatta hur mycket jag diggar henne. därför bryr jag mig inte hur mycket hennes presenter eller julklappar kostar, så länge hon blir glad är jag nöjd. hon är en av mina bästa vänner och får mig må så jälva bra. hon förtjänar inget mindre än det bästa! 

läser du detta och fattar att det är du så vill jag bara säga att jag älskar dig.

du får mig skratta när inget annat gör mig glad, du är den stjärna som lyser starkast på himlen då man inga andra stjärnor ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0