inga problem, alla problem, bara problem

allting jag funderar på bottnar i en rädsla.
att bara fortsätta gå utan att komma någon vart,
att fortsätta jobba på ica maxi i resten av mitt liv,
att inte vara tillräckligt bra för att bli det jag vill vara,
att inte veta vad jag vill bli över huvud taget,
eller komma på deet när det är förseent,
att inte hitta den rätte och får leva ensam i min lyxvilla,
att inte hitta den rätte och får knullar runt på barer och hoppas på att bli gravid,
är det ens ett alternativ?
rädlan att bli tjock alkoholist, knarkare, missbrukare eller någonting annat utan fr
amtid.
jag vet att jag inte borde men dessa tankar snurrar runt all the time in my head.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0