torsdag, förmiddag

hej hej, det är torsdag idag o jag pallade inte gå till praktiken idag. har typ ingen kraft alls! mina armar är som spagetti eller något. så jag åkte hem och har varit hemma i nästan tre timmar nu, håller på och städa oh fixa. ikväll kommer mina fina öregrundsflickor och vi ska se titanic och käka tacos, sen drar jag och sover hos Jensan tror jag. imorrn blir det massage i stärplinge och sen ut till TT. vi ska ha det mys och jag ska sova där o sen dra hem för att fixa inför kvällen. födelsedagsmiddag med familjen strömer, familjen bergström och familjen torstensson. kimmen kommer också, min gudfar. myyyyyys.
aja, jag köpte hörlurarna igår iallafall. ÄLSKAR DEM !
ljusrosa o fina med toppen ljud. :)
ha det bra alla. puss

Kommentarer
Postat av: JENNY

jag älskar dig. puss

2010-10-01 @ 00:48:49
URL: http://jest.blogg.se/
Postat av: emilia the one and only

o jag dig <3

2010-10-07 @ 00:10:52
Postat av: Tilde

Hej!

Var köpte du dom? :)

Sjukt snygga!

2011-12-10 @ 21:06:51
URL: http://quuerotee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0