oktober

tjeeeeeeeenare.
sitter hemma hos tt nu, har varit på avslappningsmassage och sen ätit lunch.
vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ikväll blir det iaf bjs och cider, yeeah.
nu ska hon ringa till tandläkaren tydligen ? haha tt <3
jag amanda och hallen har något projekt arbete tills på måndag o vi har inte gjort ett piss, inte jag iaf.
börjar väl med det snaart, ni vet hur jag är...
en viss person har försökt ¨ta kontakt med mig och vill reda ut säker genom facebook. tycker itne riktigt det är rätt stil. så screw you!
ha det så bra, pussss

Kommentarer
Postat av: Emmy

va söööt du är Emilia :D <3

2010-10-02 @ 23:34:30
URL: http://effis.blogg.se/
Postat av: emilia the one and only

tack stumpan <3

2010-10-07 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0