Fail

Inte för att någon kommer orka läsa eller bry sig om att kommentera men ändå. Skit it då. Åh, jag vill vara så mycket mer än vad jag är. Jag vill vara en helt annan med inslag av mig. Klä mig snyggt, gå upp tidigt bara för att fixa håret, ta mig tid till att hålla mitt rum i ordning, äta nyttigt på regelbundna tider, inte köpa sötsaker hela tiden, sluta sitter x antal timmar på facebook varje dag, gå upp när klockan ringer på morgonen, gå och lägga mig i anständig tid på kvällen, ta tag i mina läxor direkt när jag får dem, hjälpa till hemma, vara glad och positiv dagarna i enda... Varför klarar jag inte det? Det skulle ju gynna mig och alla i min närhet. Att få in en rutin. Det är det som behövs, men hur? Snälla, hjälp mig! Baby, i need you.

Kommentarer
Postat av: JENNY

emilia ericsson, du är tonåring & du kan fan inte vara bäst på allt ! <3

2010-10-13 @ 11:30:47
URL: http://jest.blogg.se/
Postat av: TT

Håller med Jenny ja! <3

2010-10-16 @ 23:09:16
Postat av: emilia the one and only

men om jag vill det då? ;)



hjärta på er mina älsklingar

2010-11-05 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0