tar mig till ställen bara drömmar kan

Visste du att..

att jag vill
- ha mer tid
att jag har - träninsvärk
att min senaste kyss - var med en tjej
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - framtiden, hus, barn, familj, jobb mm
att jag pratar - ALLTID
att jag inte gillar – att känna mig dålig
att min första riktiga kyss – var med robin nilsson
att jag avskyr när folk snackar - skit om ens vänner
att kärleken är – inte här 
att jag gillar – ben & jerry's
att jag alltid kommer att – vara migsjälv
att jag är hemligt förälskad i – heath ledger
att sist jag grät var – kommer ej ihåg, ett bra ta sen
att min mobiltelefon är – en as fränn x10 stori
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om
att innan jag går och lägger mig – tar jag för mycket tid till onödiga saker som data tv osv
att idag har jag – gymmat, pluggat, kalasat 
att jag just nu tänker på - att jag borde sova nu
att i kväll ska jag – nu äre kväll o jag ska sova
att jag hoppas – att jag kommer leva ett lyckligt liv, skaffa en stor fin familj o ha ett hus jag älskar och ett jobb jag trivs mä
att jag verkligen vill – inte vara ensam

pussssssssssssssssssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: ELINA

sv: Åh tack så mycket! :)

2010-11-24 @ 06:01:02
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0