skrapan är en förort till katte

Jag sitter o käkar pan pizza i personalrummet på Maxi. Trött som ett djur. Skulle komma isäng vid ett igår fast jag lovade mig själv att jag skulle sova vid nio. Ooopsi ;) Idag blir jobba jobba. O sen hem. Imorrn ska jag vara hemma och ha en refill dag. Vila upp mig så jag orkar med resten av mitt liv. Typ. Ät så sjuuukt trött och har as mkt att göra. Massa läxor o jag vet inte vad. Igår hade jag as kul iaf. Agge o Magnus var hos oss i lägenheten o Anna kunde inte ens stå. Hahahaha. Klädpoker och dans förgyllde min kväll. Jenna var där o räddade mig från hennes oemotståndliga saknad. Puss på att jenna ä den bästa och att Anna är lika bra. Ps, saknar min tt korv :( Ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: Frida

jaaa :D

2010-11-21 @ 14:00:29
URL: http://effis.blogg.se/
Postat av: TT

:D <3

2010-11-22 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0