jag börjar pensla, jag flyter med känsla

Tja tja, Jag vet att jag aldrig uppdaterar men det är bara för att jag inte tror ni bryr er om jag skriver eller inte. Ska ah börja uppdatera mera? Annars känns dt ju ganska sugigt att blogga om ändå ingen läser det jag skriver ju. Aja, nu sitter jag på bussen på väg hem och lyssnar mikrofonkåt och försöker få tag i Moa. Korven svarar inte. Men det blir väl hemma o plugga ikv då. Jag som hade hoppats på att få träffa mina underbara öregrundsflickor ikväll. Men nej, inte denna vecka heller. Ah saknar dem så otroligt mycke! Mina älsklingar. Men vid halv nio kommer mina bästa vänner på en och samma gång. Jenny o Anna ah är verkligen ingenting utan er! Har inte träffat jenna på år och dar känns det som. Det är fan FEM HELA DAGAR SEN !! Sjukt mycke utan jenna tid. Alldeles för mkt. Jag har massa plagg också men det fixar sig nog Puss på er.

Kommentarer
Postat av: JENNY

jag saknar dig, min vän, vi ses alldeles för lite! <3

2010-11-20 @ 10:40:44
URL: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0